O vašoj online rezervaciji
FAQ Kategorije
O vašoj online rezervaciji
Kako mogu rezervisati automobil na Hertz.rs?

Započnite tako što ćete uneti potrebne podatke u polje „Rezervišite“ na početnoj stranici. To su:

• Datum i vreme preuzimanja i vraćanja.
• Hertz lokacija za preuzimanje. Ako je lokacija povratka drugačija, označite polje za potvrdu „Vraćam ovo vozilo na drugu lokaciju“.
• Tip automobila koji želite da iznajmite.
• Broj vaše kartice za česte putnike ili, ako imate, promotivne kartice.

Na drugom koraku odaberite željenu kategoriju vozila i način plaćanja i dovršite rezervaciju popunjavanjem podataka o vozaču koji će se tražiti.

Mogu li odabrati određenu marku ili model automobila?

Rezervacije podležu određenoj grupi automobila, koja uključuje nekoliko različitih modela sa sličnim karakteristikama. Možete da zatražite određeni model tokom preuzimanja, ukoliko je dostupan.

Koji je minimalan / maksimalan period za iznajmljivanje automobila na Hertz.rs?

Minimalan period za iznajmljivanje automobila je 30 minuta, a najduži trideset (30) dana.

Da li ću dobiti potvrdu za svoju rezervaciju?

Nakon uspešnog završetka rezervacije, dobićete potvrdu na e-mail adresu koju ste naveli tokom rezervacije.

Mogu li da promenim rezervaciju? Da li postoji naplata?

Možete da promenite samo datum, vreme i lokaciju preuzimanja i vraćanja vozila, pod pretpostavkom da se promena odnosi na lokaciju u istom gradu - do 2 sata pre vremena preuzimanja koje ste upisali na prvobitnoj rezervaciji. Da biste izvršili izmene u svojoj rezervaciji, kliknite „Izmeni / Otkaži“, koja se nalazi u gornjem meniju početne stranice, i unesite referentni broj rezervacije (npr. ABCD01012001) i prezime vozača. Imajte na umu da promene rezervacije podležu ponovnom izračunavanju troškova rezervacije na osnovu raspoloživosti i cena u trenutku promene. Za rezervacije na zahtev, lokaciju vraćanja / preuzimanja možete da izmenite samo pod pretpostavkom da se promena odnosi na lokaciju u istom gradu.

Ne možete da izmenite izabranu kategoriju vozila ili podatke o vozaču. U tim slučajevima otkažite rezervaciju i napravite novu.

Šta se događa ako otkažem rezervaciju? Da li postoji naplata?

Otkazivanje se ne naplaćuje.

Šta se događa ako se ne pojavim na navedeni datum i vreme preuzimanja? Da li postoji naplata?

Otkazivanje se ne naplaćuje

Šta je rezervacija „Na zahtev“?

Rezervacije za grupe koje su „Na zahtev“, naš Rezervacioni centar mora prvo da proveri u skladu sa detaljima rezervacije koje ste uneli.

Newsletter-prijavi se
Nabavite više putnih inspiracija, saveta i ekskluzivnih ponuda
Došlo je do greške.