Hertz Driver's Guide - Serbian Version

19 • Ukoliko zakupac ima bilo kakav problem sa vozilom zbog mehaničkog kvara ili nesreće, potrebno je da pozove kancelariju Hertz Srbija, koristeći brojeve telefona koje je dobio prilikom preuzimanja automobila. Molimo Vas da imate u vidu da nije dozvoljeno servisiranje ili popravka vozila bez dozvole kompanije. KVAR Ukoliko tokom trajanja perioda najma dođe do saobraćajne nezgode ili krađe vozila, zakupac se slaže da sarađuje sa kompanijom i odgovarajućim osiguravajućim društvom tokom bilo kakve istrage ili naknadnih pravnih postupaka. Zakupac takođe treba da preduzme sledeće korake: • Obavesti kompaniju U slučaju krađe, potrebno je što pre obavestiti Hertz kancelariju pozivom na brojeve telefona koje je zakupac dobio prilikom preuzimanja automobila. Saobraćajnu nezgodu takođe treba prijaviti policiji što je pre moguće, ako je bilo drugih vozila koja su učestvovala u nezgodi, ili ako je došlo do povreda ili oštećenja imovine treće strane. U svakom slučaju, korisnik ne sme napustiti vozilo. • Popuni izveštaj o nezgodi Korisnik treba da popuni izveštaj o nezgodi koji je dostupan u vozilu ili, na zahtev prilikom vraćanja vozila, u roku od 48 sati, i dostavi obrazac predstavniku kompanije. Izveštaj mora biti popunjen, potpisan i, ako je moguće, usaglašen sa svakom trećom stranom, čak iako nije došlo do oštećenja vozila. Ukoliko korisnik ne postupi u skladu sa uputstvima u slučaju saobraćajne nezgode, proizvodi koji pokrivaju odricanje od odgovornosti mogu prestati da važe. Detaljan opis možete pronaći u Prilogu 1. SAOBRACAJNA NEZGODA

RkJQdWJsaXNoZXIy NzM2MDU5